Herb Polanowa

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Polanowie

Link do portalu ePUAP Link do transmisji z obrad sesji Rady Miejskiej w Polanowie Link do dzienników ustaw Link do monitorów polskich Link do systemu informacji przestrzennej Link do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Link do gminnego systemu powiadamiania

Urząd Miejski w Polanowie

tel: +48 94 3188351

e-mail: um@polanow.eu

ul. Wolności 4

76-010 Polanów

woj. zachodniopomorskie

Obwieszczenie Burmistrza Polanowa o zakończeniu postępowania oraz o wydanych postanowieniach w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

Na podstawie:

  • art. 53 ust. 1, w związku z art. 4 ust. 2 pkt 1, art. 51 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2022 r. poz. 503),
  • art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego  (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000)

zawiadamiam

że zakończono postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i wydano następujące postanowienia uzgadniające projekt decyzji dla przedsięwzięcia polegającego na: „budowie sieci wodociągowej wraz z przyłączami na terenie dz. nr: 65/1, 65/2, 18/6, 1, 2, 3/3, obr. Rosocha, dz. nr: 19, 21, 12, 13, 1/11, 1/10, 1/9, 1/7, 1/3, 3/1, 391/1, 15, 14/2, 18/2, 18/4, 18/5, 5/1, 5/2, 5/3, 5/4, 5/5, 5/10, 5/11, 5/13, 5/14, 5/15, 8/1, 8/2, 8/3, 8/4, 8/5, 8/6, 8/7, 8/8, 8/9, 1/5, obr. Dadzewo, gm. Polanów”, Gminy Polanów, ul. Wolności 4, 76-010 Polanów, reprezentowanej przez Pana Dariusza Budzisz. 

W trakcie postępowania wpłynęły następujące postanowienia uzgadniające projekt decyzji

  • postanowienie: Starosty Koszalińskiego, znak: OŚ.6123.891.2022.KN z dnia 05.12.2022,
  • Zachodniopomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków znak: ZArch.K.5151.207.2022.MJ z dnia 05.12.2022 (data wpływu 08.12.2022 r.)
  • Dyrektor Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinku znak: ZS.224.3.259.2022.ŁN z dnia 25.11.2022 r., ZS.224.3.259.2022.ŁN z dnia 19.12.2022 r.

Informuje się, że na podstawie art. 10 § 1 Kpa strony mogą zapoznać się z w/w. wnioskiem w terminie 14 dni od daty wywieszenia na tablicy ogłoszeń oraz brać czynny udział w każdym stadium postępowania, a także, że na podstawie art. 73 § 1 Kpa strona ma prawo wglądu w akta sprawy, sporządzania z nich notatek, kopii lub odpisów. Prawo to przysługuje również po zakończeniu postępowania. Z dokumentacją ww. sprawy zapoznać się można od godz. 8.00 do 15.00 (od poniedziałku do piątku) w pokoju nr 10 - Referat Inwestycji, Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Gospodarki Komunalnej, tel. (0-94) 3481058.

Znak sprawy: GM.IV.6733.9.2021

Metryczka publikacji
wytworzył(a): Grzegorz Lipski
data wytworzenia: 2022-12-21
opublikował(a): Krzysztof Szypulski
data publikacji: 2022-12-22 13:13:42
data końcowa publikacji: 2023-01-05
ilość odsłon/pobrań: 264827